The Alien - Link Select

Ahad, 8 Mei 2011

TUNTUTAN BODOH DAN JAWAPAN PUN BODOH!

APAKAH TUNTUTAN MCCBCHS (BUKAN ISLAM) MELALUI IFC..?

a. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu-bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.
*Idea paling BODOH yang aku dengar!... kalau nak sangat... cara yang sama mesti dikenakan kepada anak–anak mereka yang bukan Islam- iaitu tidak seharusnya mereka menjadi orang bukan Islam.- mereka tentu sahaja boleh menjadi Islam...

b. Orang-orang bukan Islam yang telah memeluk agama Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali kepada agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh dikenakan tindakan undang-undang.
*BOLEH dengan syarat... Orang MURTAD ini akan kami beri amaran 3 kali untuk bertaubat dan sekiranya masih mahu MURTAD- ia WAJIB DIHUKUM BUNUH DIKHALAYAK RAMAI!

c. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh mahkamah sivil.
*Gile ke apa??? Boleh je kalau nak sangat... Mahkmaah Sivil mestilah menggunakan undang-undang Islam sepenuhnya!

d. Tidak perlu dicatatkan di dalam Kad Pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.
*Ha ha ha! – Kalau nak sangat boleh je... Anda BOLEH BUAT kad pegenalan anda sendiri dalam Negara yang anda bentuk sendiri... dengan Syarat Ia BUKAN di TANAH MELAYU (MALAYSIA)!

e. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan orang Islam. Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan apa-apa tindakan undang-undang.
* Ha ha ha! Akal dah BINGEI ke apa???- boleh... rujuk nombor (b.) di atas!

f. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak jagaan anak.
-Boleh saja.. dengan Syarat seperti a. Di atas.... Ha ha ha!

g. Orang-orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusaka selepas kematiannya.
* Boleh je... dengan syarat, semua harta-harta orang bukan Islam yang mahu mewarisi harta pusaka orang islam itu mesti diserahkan sepenuhnya kepada Orang Islam. Sekiranya tidak memiliki harta untuk diserahkan... maka ia tidak layak! He he he!...

h. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam seperti Kuil Hindu dan Gereja sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.
* Boleh... dengan syarat, segala cukai-cukai pendapatan dan cukai lain yang dikenakan kerajaan WAJIB Digandakan sebanyak 10 kali dari nilai biasa.... hehehe!


i. Orang-orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.
*Ini idea orang MUNAFIK- Tidak tetap pada agamanya sendiri!... hehehe boleh saja... Katakanlah “Laa ilaaha illallah Muhammadurrasulullah” setiap hari... setiap masa!- Dan Islamlah... nescaya anda selamat!

j. Bibel dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.
*hahaha... boleh je... dengan syarat, hanya orang BUKAN Islam sahaja yang dibenarkan memilikinya atau membacanya... hahaha!- Diharamkan seperti HARAMNYA ROKOK DAN HARAMNYA BABI !

k. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.
*Boleh saja... dengan syarat, Pelajaran Islam WAJIB diambil oleh semua pelajar di semua tahap dan semua penganut agama selain Islam... Boleh? Hahahha!

l. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.
*Boleh dengan syarat... hanya dalam kaum masing2 sahaja program dakwah anda itu. Dan semua kaum mesti WAJIB mahir BAHASA MELAYU – Program agama dalam BAHASA MELAYU! Hehee!

m. Orang-orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada memBayar cukai pendapatan dan wang hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.
*Boleh je... dengan syarat, setiap cukai dan zakat dikenakan kepada orang Bukan Islam juga dengan kadar 10 kali ganda dari nilai biasa.... ok?

n. Sepatutnya Islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.
*Boleh dengan syarat, Agama selain Islam mestilah dihapuskan!... heheheh!
Kalau rasa-rasa boleh buat...silakanlah! kalau tak, duduk je dalam rumah masing2...buat taik mata! hehehe

Itulah syarat2 Do Re Mi... heheheh(teringat movie P. Ramlee- Laksamana Do Re Me)... hehehehe!

Semua diatas adalah idea BODOH aku je untuk tuntutan BODOH!- tapi fikirkanlah!

1 ulasan:

::SMY WORLD:: berkata...

kelakar kan.... apsal la boleh minta yg bukan2 nie.. kenapa, mereka rasa tercabar ke??? sudah la tu.. biarkan kami dgn agama kami... dan kami biarkan kamu dgn agama kamu.. kami sendiri tak menyibuk minta yg bukan2 dari kamu.. so, leave us alone... ok...