The Alien - Link Select

Selasa, 15 Jun 2010

RAKYAT MALAYSIA PULA MENGELUARKAN PENAWAR VIRUS HIV!!!


herba dari alam semula jadi umpama satu nikmat Allah s.w.t. yang tidak terhingga kepada umatnya. Sekiranya kita melakukan dengan cara yang betul, ia akan memberi manfaat kepada manusia.

Selain Jabbar Hidayah HB yang boleh merawat hepatitis B, apakah produk-produk lain yang dikeluarkan?

Kami juga ada mengeluarkan produk untuk rawatan virus HIV iaitu Jabbar SV-10, Jabbar Bayu (merawat penyakit angin), Jabbar Kasturi (kencing manis), Jabbar Maya 99 (tekanan darah tinggi) dan Jabbar Raudah (resdung). Selain itu, khasiat ubi bidadari putih merupakan ramuan utama Jabbar Ayuni 02 khusus untuk kesihatan wanita manakala Jabbar 101 untuk lelaki pula menggunakan khasiat ubi bidadari merah. Pengguna yang ingin mendapatkan ramuan herba semula jadi untuk memecah dan membakar lemak berlebihan dalam badan boleh didapati melalui produk Jabbar Slimo Cap 60. Jabbar Slimo Gel pula digunakan untuk mengatasi masalah perut buncit, paha dan betis menggelebeh. Mereka yang berminat, boleh menghubungi kami di 03-87379476.

Sebagai usahawan Muslim, apakah aspirasi anda dalam bidang perniagaan?

Saya bersyukur dengan segala nikmat yang diberikan oleh Allah s.w.t. dan bertuah kerana dapat membangunkan Pusat Perubatan Herba Al-Jabbar serta menghasilkan pelbagai produk Jabbar Hidayah.

Sebagai seorang usahawan Muslim, saya perlu membantu orang yang dalam kesusahan tanpa mengira batas agama dan keturunan. Ini adalah matlamat saya dalam usaha membangunkan perniagaan ini. Malah dengan tertubuhnya pusat perubatan ini, secara tidak langsung, ia turut membuka peluang perniagaan kepada seluruh rakyat Malaysia yang ingin menjadi stokis produk Jabbar Hidayah.

BERIKUT IALAH RUPA BENTUK PRODUK TERSEBUT!
Keterangan:
•Khasiat Jabbar SV-10

1.Mengurangkan dan membunuh virus HIV
2.Melancarkan peredaran darah
3.Menambahkan tenaga dan selera makan
4.Melegakan demam
5.Menambahkan kesihatan dan menguatkan badan.


* Pemberitahuan:

SV-10 bukan ubat yang boleh menyembuhkan pesakit AIDS.

SV-10 mampu memperbaiki sistem imunisasi pesakit AIDS dengan kaedah membunuh dan mengurangkan VIRUS HIV pesakit AIDS.

Dengan itu pesakit AIDS akan dapat merasa sihat dan mampu untuk menjalani kehidupan yang lebih baik.

Pengalaman pesakit AIDS yang pernah mengambil produk ini, dapat kembali bersukan dan melakukan kerja-kerja yang dianggap berat untuk pesakit AIDS.



Tempoh Rawatan


Tiada justifikasi masa khusus kerana kesan penawar ini bersifat individual dan bergantung pada daya keupayaan atau sistem pertahanan tubuh seseorang. Namun, sekiranya anda mengikut segala nasihat kami dengan mengambil penawar ini secara berterusan, InsyaAllah kesannya pasti menceriakan hidup anda.



CARA PENGAMBILAN

◦Ambil 1 biji pagi 1 biji malam selepas 30 minit makan


◦Sekiranya pesakit mengambil sebarang ubat hospital atau ubat tradisional yang lain, dinasihatkan mengambil Jabbar SV -10 sebelum / selepas 2 jam pengambilan ubat lain.


◦Ibu hamil tidak digalakkan mengambil ubat ini.


Note: Sebelum dan selepas mengambil penawar ini, anda digalakkan menjalani ujian darah untuk tujuan rekod peribadi dan sebagai perbandingan keaktifan virus selepas mengambil penawar Jabbar SV -10


PAKEJ : 10 BOTOL UNTUK RAWATAN 100 hari
Harga/unit: RM1,500.00

Tiada ulasan: