The Alien - Link Select

Rabu, 17 Mac 2010

ILUSTRASI SENDIRI

MAP INI MERUPAKAN MAP NEGARA PERSEPOLIS DI MANA SOLO MENJADI HERO DI DALAMNYA....
Buat masa ini aku mungkin menangguhkan SAGA ADAMUS.. di sebabkan aku ingin menyiapkan novel baru SAI FAI SUPERHERO yang bertajuk di atas (SOLO). Insyallah sambil-sambil aku menulis Pahlawan Adamus, aku akan menulis pada masa yang sama tentang novel SOLO ini pula... di bawah ini pula adalah ilustrasi buatan sendiri... kalau anda perasan itu adalah gambar aku ...dengan menggunakan laptop, aku ambil gambar belakang badanku dan mengabadikannya dalam cover tersebut setelah diubah suai... hehehehe!











Ini merupakan cover novel 'AKU BUKAN HISYAM 2' ... dan merupakan hasil design aku laaa... pihka KD pasti akan buat yang lain... aku cuma buat ini sebagai rujukan diorang laa... Insyallah ia akan diterbitkan dalam tahun ini... 2010.










nantikan sambungannya ini...

Tiada ulasan: