The Alien - Link Select

Selasa, 10 November 2009

PAHLAWAN ADAMUS- NOVEL BARU!

Semalam aku bercuti sehari untuk bertemu dengan pihak PTS Fortuna bagi membincangkan Agreement dan novel baru saya yang bertajuk PAHLAWAN ADAMUS . Insyallah novel ini akan diterbitkan pada penghujung bulan 12 tahun 2009... selewat-lewatnya bulan Januari 2010. Insyallah... cuma editor mahukan penjelasan tentang dua perkara. Insyallah semua itu boleh diselelsaikan dalam masa terdekat... Sehari suntuk aku merayau dengan kengkawan di Ampang.. siap pi tengok wayang 'PAPADOM' yang aku tak pernah terfikir untuk menontonnya. Tapi, berbaloi jugala... citenya memang best dan banyak pengajaran yang boleh dimanfaatkan...
jam 2 petang kami bergegas ke Wangsa Melawati. Tiba di situ dalam jam 4 kot... sebab sesat di Taman Melawati.. hehehehe....
En. Syafiq sedang menunggu di hadapan restoran Ayam goreng kukus. Setelah bersalam kami menuju ke atas dan mula berbincang dengan En. Nazri selaku ketua di Fortuna. Aku membaca Agreement yang disediakan. dan memandangkan finalpruf belum ada ...dan aku tidak berpuas hati dengan situasi... aku bawa agreement itu balik dan akan tandatanganinya setelah finalpruf itu dan ilustrasinya dapat dilihat. DALAM NOVEL INI AKU MENGGUNAKAN NAMA PENA -NAMA ASAL AKU...DAN BUKAN SILZACK KHAIROL SEPERTI YANG DIGUNAPAKAI DALAM NOVEL 'AKU BUKAN HISYAM'(diedit dan dikomen oleh--- http://fantasiarjuna.blogspot.com/2009/01/aku-bukan-hisyam.html). Novel SaiFai yang diterbitkan oleh KD itu aku akan sambung siri ke dua...Insyallah...
Kini aku menunggu dengan penuh debaran. Moga-moga Pahlawan Adamus dapat menembusi pasaran Malaysia dan rantau Asia... insyallah....
sama-sama lah kita doakan kejayaan novel ini....

1 ulasan:

AdH berkata...

Kulit depan buku memang menarik. Saya baru tahu buku ini sudah ada di pasaran. Masih berjinak-jinak untuk membaca novel sai-fai.

Teruskan berkarya :)