The Alien - Link Select

Selasa, 8 September 2009

Semalam cuti Nuzul Qur’an di Selangor. So, aku pun cuti jugalah. Lepas sahur Nasi Goreng, Sup Sayur Patola dan roti bakar serta Air madu asli aku hantar bini aku pi stesen komuter dan aku pula meneruskan agenda aku. Main PS2-Grand Thief Auto yang aku minat sangat. Aku suka main game jenis ni. Buat aku macam diri aku sendiri. Tapi malangnya aku tertidur kat bilik tv. Hehehe… Entah mengapa aku takde mood langsung nak menulis novel minggu ni.. semenjak aku siap Novel Adamus- novel fantasi aku tu… aku planning nak buat 3 penyiasat pula… tetapi aku hampir-hampir takde masa selain melayan GTA games aku ni… hehehe… dua minggu dah laptop aku tak berbunyik!

So, jam 10 pagi aku terbangun. Dan bersiap-siap nak ke JJ kat Bukit Raja. Saja je nak test motor aku yang baru tukar eksobar depan dan tukar gasket dengan minyak hitam VSX Shell.-untuk penjagaan enjin yang sempurna dan memanjangkan hayat enjin. Ceh! Macam iklan pula aku ni… hehehe…. Anyway bila sampai ke JJ… aku ke MPH dan kedai buku Popular…. Tapi novel aku tu takde pula diorang jual. Kecewanya… Hmmm… takpela… last-last aku tgk wayang cite… KUNGFU CYBORG- cite cina… best gak… kelakar-citenya… anyway movie ni dari segi CGI teknik tu memang banyak guna… so.. dah macam transformer. Aku rancang nak tgk cite District 9 tu… tapi jam 5.20 pula… so tak dapat laa… kesian lak bini aku menunggu kat stesen. So, aku balun je laa… 2/3 cite aku tertidur di tempat duduk…. Tak pasti la berapa scene aku termiss… hmmm… lepas tu, jam 2.30 petang aku terus balik. Masa balik tu terserempak dengan Fazlina- pustakawan kat library tempat aku keje…. Bukan main seksi wooo… cantik juga budak tu ya… hehehe… tapi aku tak suke yang terdedah ni… low class! Takde harga dah… aku suka yang tertutup beb! Tak nak rugi… hehehe…tapi dia tak nampak aku laa… aku lalu je tepi dia… lepas tui aku blah…. Terus balik umah …solat zohor kat umah… lepas tu layah balik GTA…. Tapi malangnya Joystick aku dah rosak… so, sambung la tgk cite TAXI part 4…… lepas asar aku ke kedai jap nak beli barang makanan… aku buat simple je… masak nasi, rendam ikan tuna dalam air panas dan goring sayur kobis ngan bendi… ala kadar je la… buka posa … nak isi perut je… bukan nak puaskan NAFSU MAKAN.
Berikut ialah synopsis tentang movie tu… Kungfu Cyborg
It is the year 2046 where robots are created to serve man. De Ming (Alex Fong) is the first generation of AI android invented to protect the police workforce. Under the supervision of Xu Da Chun (Hu Jun), De Ming is put on a job training in a remote village where his real identity is not revealed.

While working De Ming's female colleague Su Mei (Betty Sun) falls in love with him, not knowing he’s a robot. One day De Ming and Xu Da Chun are assigned to capture a runaway robot K-88 (Jacky Wu). After a heavy battle K-88 explains his reason of escaping; he does not want to become a robot forever.

Su Mei, meanwhile feels heartbroken as De Ming could not reciprocate her love for him as the robot could not understand the meaning of love. Later De Ming faces new challenge when a group of cyborg assassins has landed on Earth to terminate any defectors and he must defeat them...

Koranmg nak tengok? Pi panggungla…. Hehehe…
Ok kita sambung lagi nanti…
Salam…

Tiada ulasan: