The Alien - Link Select

Selasa, 8 September 2009

Between Superman dan The flash.... sapa agaknya yang akan memenangi perlumbaan ini??? waaahh..
Bilalah agaknya dua orang superhero ini akan berentap? Kalau akulah... aku tetap pilih Superman laa... The Flash cuma ada kelajuan saja... memanglah pada hakikatnya dia boleh mengatasi kelajuan superman. Tetapi dari aspek lain??? sebab itu undian aku cuma Superman. Tidak akan berubah sampai bila-bila... Dalam siri Smallville ada jugalah the Flash masa kecik berlumba dengan Clark Kent. Tetapi biasalah kan... Clark yang tak fullpower lagi tu konpomla kalah... The Flash memang hebat walaupun dia masih mentah. Pertarungan dua orang super ini pastinya satu babak yang menarik untuk disaji mata.... aku akan natikan babak ini kelak dalam Justice League the Movie.
Hmm... kita sambung semula.... lepas bebuka posa... aku bergegas ke IT. macam biasalah bila aku keje malam.... amik2 la kesempatan nak isi blog ni..... anyway pk-pkkanlah... bila dua hero ini bertempur..

Tiada ulasan: