The Alien - Link Select

Ahad, 10 Julai 2011

BERSIH???




BERSIH? Apa yang mereka dapat hari SABTU tu? selain kerugian banyak pihak? anda patut tanya diri anda sendiri, mengapa anda menyertai satu perhimpunan HARAM yang hanya memberi kerugian kepada diri sendiri dan rakyat... membuang masa, memecahbelahkan perpaduan rakyat, meruntuhkan ekonomi negara, malah menyusahkan diri sendiri. dan yang paling memalukan, kesemuanya orang MELAYU dan berkopiah pun ada... cukup MEMALUKAN! Orang Melayu diperkudakan oleh pihak tertentu atas kepentingan peribadi sendiri... lihatlah apa yang berlaku, jangkaan 100 ribu orang rakyat akan hadir... tetapi hakikatnya??? hanya tak lebih 6000 orang yang hadir untuk membuang masa dan meyusahkan rakyat... ini menunjukan usaha dan visn anda memang tak releven lagi! menyusahkan ahli sendiri dan orang lain.. alhamdulillah...

Yang paling merugikan ialah masa dan wang kerajaan utnuk mengekang huru-hara ini. tak pasal-pasal duit rakyat yang septutnya digunapakai untuk kemajuan, diguna pakai untuk menyelesaikan masalah yang septutnya tidak WAJAR berlaku sebagai rakyat negara ini... hampesss!!!

dan yang paling meyakitkan hati ialah, aku mendengar cerita ada satu kumpulan manusia yang menaiki komuter, siap bertahlil kuat2 dengan kalimah suci "LAA ILLAAHA ILLALLAH" - kalimat itu untuk tujuan suci, bukan untuk tujuan peribadi dan politik parti anda! usahlah buat kerja sia-sia! ada pula , yang aku dengar dalam KOSMO(bacalah)- seorang penyokong BERSIH meninggal sesak nafas kat KLCC... umur dilaporkan 56 tahun, ..Kasihan betul... umur2 macam tu.. bawalah duduk kat surau buat ibadah untuk sisa-sisa hidup, tak pun layan cucu kat umah hari sabtu tu... kan lebih baik... ini tak! TAKDIR memang macam tu, masalahnya... anda yang pilih takdir anda sendiri..

CUKUP MEMALUKAN MELAYU DAN ISLAM!

Alhamdulillah, semua pemimpin tu dah kena tahan! yang amat memalukan lagi ialah mereka yang kena tahan tu, siap diberi makanan free lagi kat PULAPOR! huh! kalau aku lah.. aku bagi kebulur je hari itu... tetapi KERAJAAN amat bermurah hati, bagi diorang makan, tempat solat pun disediakan...ini kalau jenis orang hati kering, kompom tak sedar-sedar lagi kebodohannya!

yang paling tak best dengar ialah Datuk SERI ANWAR cedera dipijak oleh penyokong sendiri! apalah punya penyokong! BODOH! Apakah pemimpin anda tidak mengajar anda mengawal keselamatan PEMIMPIN sendiri. Hampesss! cukuplah!

hentikan kerja sia-sia tu.... lebih kalau Datuk tumpukan perhatian pada kes mahkamah tu... taubat banyak2 dan doalah kepada Allah Yang Maha Pengasih agar memudahkan segala urusan. Tambahan pula Tun Mahathir dah pencen, banyak dah buat ibadah untuk sisa-sisa hidup beliau... contohilah bekas mentor anda itu... Biarkan KERAJAAN ini dengan labu-labunya... yang lain serahkan kepada ALLAH SWT...

SK : Aku hari sabtu tu, balik rumah layan diri, bersihkan rumah dan masak masakan kegemaran aku Sushi Tuna makan bersama Nasi putih. Fuh! sedap...lepas tu layan PS2-GTA LC- fuh!!! walaupun aku dah tua...tetapi GAMES tetap akan menjadi aktiviti sampingan aku... hehehhehee! BERSIH kan akal dan rohani anda!!!

Tiada ulasan: