The Alien - Link Select

Selasa, 26 April 2011

KENNY G DAN TEH O ???



Melayan tiupan saksofon Kenny G sambil menikmati rasa dan aroma Teh harimau di opis yang sejuk dingin lantaran aircond ada masalah kawalan. Sambil tu, kunyah kuih akok kelapa.. sedappp,... Hehehe... tenang sikit otak yang dah start berserabut ini... tak sangka aku mengalami situasi yang best ini... Layan alunan irama saksofon Kenny G sambil menghirup air Teh O cap Harimau... what do you think???

pagi ini aku seperti biasa melakukan rutin hidup aku...dan kerja seperti biasa dengan semangat berkobar2... hehehehe... subuh tadi hujan agak lebat diiringi dentuman guruh dan sedikit kilat menggambar alam Shah Alam. Buat aku rasa nak mandi air panas je pagi tadi... so, cepat2 lah aku bangun dan panaskan air kat cerek.. maklumla...kat umah aku ni takde waterhater yang shower punya tu... heheheh tetapi aku lebih suka air panas yang dijerang dan dicampurkan dengan air sejuk semalam yang diisi dalam baldi.

Lepas hantar orang rumah ke stesen komuter, aku balik. Kerana tiada anak anjing comel itu lagi...entah siapa yang ambil... wallahualam.... aku balik rumah dan sarapan dua keping roti bakar dan telur goreng butter... airnya... Milo suam campur susu Dutch Lady jenis kotak yang banyak dijadikan stok kecemasan... heheeh... sambil layan MHI dan Buletin Utama TV3 aku menikmati masa sarapan aku dengan hati yang tenang dan gembira... sekarang ini aku kat opis dan keje macam biasa... penuh semangat dan dedikasi... Aramaiti!!!!

I LOVE MY LIFE! ALHAMDULILLAH....

Tiada ulasan: