The Alien - Link Select

Isnin, 19 April 2010

BUAH PINGGANG ANDA?




ubat pencuci buah pinggang..

Buah Pinggang

Symptom pesakit buah pinggang ini mengalami sakit di tulang belakang, kencing tak lawas, kebas dari bahagian pinggang ke bawah. Antara puncanya kurang pengambilan air di dalam badan dan mengamalkan sikap menahan air kencing, iaitu melengah-lengahkan pembuangan air kencing.
rujuk : http://hpaproduct2u.blogspot.com/2009/11/buah-pinggang.html#comments
http://www.sihatherba.com/hpa/

memandangkan aku sekarang menghadapi masalah buah pinggang.. maka aku kena cari artikel yang boleh memahamkan aku tentang hal ini... ubat mesti dicari! jangan putus asa...hanya orang kafir sahaja yang berputus asa! dan aku bukan orang kafir!
aku orang Islam!
contoh ubat..



Pakej Batu Karang

H.B
Di hasilkan daripada pegaga dan bayam duri yang amat baik untuk imunisasi dan tenaga khususnya untuk menambah tekanan darah. Ia juga dapat mengatasi kekurangan darah dan kelesuan badan akibat dari melahirkan anak. Selain itu H.B juga dapat

Penyakit keputihan
Penyakit kencing manis
Penyakit kulit dan saraf
Penyakit kuning atau jaundis
Wanita yang hamil yang mana kekurangan darah.
Menghancurkan batu karang
Penyakit Bawasir
Penyakit Siphlis
Masaalah sembelit,perut kembung dan peptic ulser

Malac
Herba yang bersifat diuretik berfungsi sebagai anti hipentensi dan anti piretik yang amat baik untuk untuk penjagaan buah pinggang, memecahkan batu karang, penyakit epilepsi, infeksi saluran air kencing, kncing berdarah dan sakit GHOUT.

Bagi penderitaan batu karang disarankan amalkan bersama madu asli bagi tujuan memecahkan batu karang.

Malac menggunakan herba utama lalang telah terbukti amat mujarab dan di cadangkan dijadikan amalan untuk mereka yang menghadapi masaalah tersebut.

Tiada ulasan: