The Alien - Link Select

Khamis, 19 November 2009

MOVIES MINGGU INI YANG DITONTON


Di atas adalah movies yang aku tonton sepanjang minggu ini.... amat menarik dan mengujakan menonton setiap ceritanya... walaupun agak lewat menonton.. tetapi berpuas hati lah... aku amsih emnunggu giliran menonton cerita baru 2012 yang ada di pewagam ... nanti aku nak beli DVDnya...Insyallah... movies di atas aku tonton di rumah dengan DVD player aku bersama isteri tercinta tatkala makan malam... hehehe... seronok sebenarnya menonton sambil akan bersama isteri tercinta... hehehhee... anda boleh amalkan bagi yang sudah brkahwin laa.. yang tak tu... faham2 je laa ya... hehehehe .. juga masih dan sdang menonton TRAITOR di opis ketika waktu rehat 1-2 pm.... movie yang bagus untuk pengajaran buat semua orang... aku terpaksa menonton sediit demi sedikit kerana... masa amat terhad... hehehehe

Tiada ulasan: