The Alien - Link Select

Rabu, 2 Julai 2008

WASHINGTON???

TERKEJUT!!! begitulah reaksi aku sebagai rakyat Malaysia. Apa hak Washington mahu campurtangan dalam sistem negara ini??? Bodoh ke apa diorang ni??? MALAYSIA SUDAH MERDEKA SEJAK 50 TAHUN YANG LALU! o jangan memandai-mandai nak campurtangan lagi... korang sudah tiada hak sejak dahulu sehingga kini dan selama-lamanya. Jangan fikir kami ini macam negara Iraq atau Pakistan atau Afghanistan!... Kami bukan bangsa yang boleh dijajah sesuak hati kamu! kami ORANG MELAYU DAN TAKKAN MELAYU HILANG DUNIA DAN SEKALI-SEKALI TIDAK AKAN DIJAJAH LAGI! so GET LOST! Aku heran betul ngan bangsa yahudi ni... tidak habis2 mahu jajah negara orang... SEMOGA ALLAH akan membinasakan kamu buat selamanya.
"SEMOGA ALLAH MEMELIHARA NEGARA MALAYSIA INI DARI SEGALA JENIS MUSUH DIDALAM DAN DILUAR NEGARA INI BUAT SELAMANYA. SEMOGA ALLAH MEMBERKATI PEMIMPIN KAMI DAN RAKYAT KESELURUHANNYA. (AMIN)"
NEGARA MALAYSIA banyak menerima dugaan Allah tahun ini. bermula dari hilangnya Pulau Batu Putih, harga barangan (Minyak)sehinggalah kepada ancaman luar dari US. KITA sebagai RAKYAT MALAYSIA mesti bersatu hati. ingat bersatu kita teguh bercerai kita roboh!!!
jangan biarkan negara kita dijajah lagi!!!
ingat balik RUKUN NEGARA
kepercayaan kepada Tuhan
kesetiaan kepada raja dan negara
keluhuran perlembagaan
kedaulatan undang-undang
kesopanan dan kesusilaan

Tiada ulasan: