The Alien - Link Select

Khamis, 26 Jun 2008

TODAY?

Hari ini hari Jumaat. penghulu segala hari dan hari ketiga au demam selsema... tapi hari ni lega sikitlah... lepas minum ubat batu jenama Hurix tu.. Ubat batuk Gamat dan Madu asli... kiranya bagus la juga berbanding ubat batuk yang klinik bagi.. Ubat jenis Hurix ni tak buat aku ngantuk.. kalau ubat batuk klinik punya... fuh .. mau tidur sepanjang hari je rasanya... nak bawa motor pun kena buka mata luas2... hahahahah.. lepas tazkirah tadi aku pekena kuih2 yang disediakan. Makan free la aku hari ni.. alhamdulillah... kenyang juga lah makan kuih dan teh O ni... nasi lemak aku tak jamah... sambal dia pedas wooo.. aku bagilah nasi lemak aku kat sorang pegawai yang kiut2 tu.. hihiihii.... ada juga tambah2 list kawan2 aku... lepas tu ingat nak gi bank Giro... nak hantar duit kat adik aku yang kebulur sgt tak berduit dah... ada ke dia turun KK tanpa duit tambang... aku lak risau cara dia ... nasib baik ada makcik aku kat situ.. tipon dia suh bawa adik aku sekali.... ntahlah dah balik umah ke belum.. wallahualam... semoga Allah selamatkan dia di mana2 pun dia berada.... so.. pi bank je ..OFF-LINE la pula.. terpaksa patah balik dan terus balik p3... kali ini perut aku lak meragam.... tak habis2 nak berak je kejenya... hahaha... lepas buang hajat aku terus sambung keje...sambil2 tu isi cite kat blog aku ni.... tentang novel aku tu.. aku buat sikit2 dulu.. pala otak aku ni masih dikuasai oleh ajaran2 kat BTN penang 3 hari lepas... masih lagi terasa kesan2 trauma and psiologi aku ni.. heheheh....

Tiada ulasan: