The Alien - Link Select

Selasa, 22 Januari 2008




wow.... hari ni agak penat sikit... banyak keje wooo... pi P1 dan balik ek p3... ada surat nak hantar... amik CD kat BSTM... penat wa cakap lu... hihihi.. hari ini GF aku cakap dia dah baca blog aku... hihihi Happy arrr.. best gak..! sekurang-kurangnya dia hargai apa yang aku buat ini... dia ajak makan kerang bakar!... faverit sejak dulu... hihiiihi... dulu kalau kuar sama2. memang akan makan kerang bakar dan Tom Yam seafood... dua makanan tu memang aku gile untuk makan!!!! he he he ... kalau ada sesapa ajak pi makan makanan tu.. aku tak tolak punya... yang penting dua mende tu...hihiih aku gile kerang ngan Tom Yam Seafood!... hihiihi... sapa2 nak kawan aku kenalah tau aku gile makan ni... tapi yang herannya walaupun aku kuat makan... tapi badan aku ni ,.... tak besar2 juga..pelik ye? Hmmmm.... sapa tak penah nampak Tom yam seafood dan kerang ... tu kat atas tu...
berita baru... sapa tgk berita TV3 malam ni... kehilangan Adik Sharlinie tu ada kaitan dengan ahli sihir... entahlah.. Hanya Allah je yang tahu... Semoga Adik Sharlinie kembali dengan selamat ke samping keluarganya.... marilah kita sama2 berdoa... satu lagi yang menyayat hati ialah tindakan Israel memutuskan bekalan elektrik ke atas Bandar Gaza.... bayangkan kalau kita kat Malaysia ni diputuskan bekalan elektrik... apa jadi??? Hmmm.. bodoh punya Israel... Suatu hari nanti keturunan aku akan memporak-porandakan Israel... suatu hari nanti!!!
Petang tadi sempatlah pekena Tom yam Udang kat Seksyen 7... fuh! sehingga menjilat jari wa cakap lu... sedapppp tuuu... taklah sehebat gambar kat atas tu... tetapi bolehlah!!!
Malam ni aku macam biasalah ... jaga kaunter... Malam ni cuaca cerah pula... rasa panas dalam lib ni walaupun aircond tak henti2 membekukan udara.... hi hi hi..



Tiada ulasan: