The Alien - Link Select

Rabu, 16 Januari 2008

tak solat!!!!

"TIDAK KU JADIKAN JIN DAN MANUSIA MELAINKAN UNTUK BERIBADAH KEPADA-KU"

bila ingat balik firman Allah tu... rasa bersalah sangat hari ni... aku terlepas SOLAT SUBUH!!!! WARRRGGHHH!!!! Dah la hari ni mesti puasa.... tak sahur dan tak posa pun... Terlajak tidur pagi tadi..
dah bangun dah...tapi lelap jap...terus bangun balik dah jam 7.15 minit... waduhhh!!! Astaghfirullah... Lepas tgk cite Click malam tadi, aku betul-betul penat dan tertidur masa tgk cite tu... Sebelum aku tgk cite TV3-bersama mu.... kali ini lagi sedih paparannya... sian... namun saya respek TV3 sebab siarkan mende-mende ni... SYABAS TV3!!!! sekurang-kurangnya akan buka minda aku dan tahu ada ramai yang hidup lebih melarat berbanding aku yang dulu.... Alhamdulillah... sekarang ni walaupun keje tak bepa ada pangkat(Pangkat terendah dlm organisasi) aku bahagia dengan keje ni dan hidup aku lebih banyak ditumpukan kepada rohani... Subhanallah.. banyak hikmah disebalik ketentuan-Nya... Kawan chatting pun ramai...leh la bertukar2 pendapat...
aku cow dululaa... blog akupun sekarang rasanya dah complete... nanti sambung lagi..
salam...

Tiada ulasan: