The Alien - Link Select

Rabu, 31 Mac 2010

ISOPOD GIGANTIC- HAIWAN PELIK!




Aku tak tau laaa ini binatang jenis ape... macam boleh makan. Ia dipanggil oleh orang putih sebagai Isopod Gigantic. Besar macam udang galah... tak tahu la pula kalau boleh makan... macam sedap.. tapi tengok kepala dia je.. wooo.. seram wooo.. huduh je muka dia... rupa macam raksasa musuh Ultraman pun ada! hehehehe...
Maha Suci Allah yang mencipta haiwan ini... harap2 boleh dimakan... nampak banyak isi tuuu.. hehehehe.. KENGKAWAN AKU KAT SINI PANGGILNYA 'lipas laut'... entahla... bentuknya macam sejenis haiwan laut yang kita orang panggil 'Tatus' di Sabah.. tapi yang itu kecik laa... rupa macam udang galah sebenarnya bukan..ia gabung Belangkas dan Udang Galah.. nantilah aku amik gambar dia.. bila aku balik sabah nanti... ia sedap kalau direbus atau digoreng... rasanya lebih lemak dari ketam bunga... memang sedap makan dengan cicah sambal belacan... fuh!

Tapi seronok dapat mengenali haiwan lautan ini... Aku yakin banyak lagi ciptaan Allah yang lebih pelik dan best dari ini... dan aku yakin, akan mengetahui lebih banyak lagi tentang hal ini...Insyallah...

Tiada ulasan: