TIADA TUHAN SELAIN ALLAH, YANG MAHA ESA DAN TIADA SEKUTU BAGI-NYA,
MUHAMMAD ITU RASULULLAH DAN PENUTUP NABI-NABI
"WAHAI PEMELIHARAKU, AKU BERLINDUNG PADA ENGKAU DARIPADA CADANGAN-CADANGAN JAHAT SYAITAN-SYAITAN, DAN AKU BERLINDUNG PADA ENGKAU, WAHAI PEMELIHARAKU, DARIPADA MEREKA HADIR PADAKU." (23:97-98) “WAHAI PEMELIHARAKU, JIKA ENGKAU LIHATKAN KEPADAKU APA YANG MEREKA DIJANJIKAN, WAHAI PEMELIHARAKU, JANGANLAH ENGKAU LETAK AKU DI KALANGAN KAUM YANG ZALIM." (23:93-94) ..DAN ENGKAU SELAMATKANLAH AKU DARIPADA KAUM YANG ZALIM.” (66:11) "AKU BERLINDUNG PADA PEMELIHARA YANG MEMBELAHKAN (PADA WAKTU DINIHARI), DARIPADA KEJAHATAN APA YANG DIA CIPTA, DARIPADA KEJAHATAN KEGELAPAN APABILA IA GELAP, DARIPADA KEJAHATAN ORANG (PEREMPUAN) YANG MENIUP PADA IKATAN, DARIPADA KEJAHATAN PENDENGKI APABILA DIA DENGKI." (113:1-5) "AKU BERLINDUNG PADA PEMELIHARA MANUSIA, RAJA MANUSIA, TUHAN MANUSIA, DARIPADA KEJAHATAN PEMBISIK YANG MENYELINAP, YANG MEMBISIKKAN DI DALAM DADA MANUSIA, DARIPADA JIN DAN MANUSIA." (114:1-5)
The Alien - Link Select

Khamis, 23 Jun 2011

PEMIMPIN DUNIA DAN FREEMASON ZIONIS!


POPE!!!

OBAMA!!!

BUSH LAKNATULLAH!!!

SETIAP pemimpin dunia yang duduk di kerusi White House pasti akan datang ke TEMBOK RATAPAN Yahudi dengan tujuan satu sebab sahaja. iaitu TAAT SETIA DAN SANGGUP MATI UNUTK ZIONIS!

lihat OBAMA yang kononnya boleh bawa perubahan bagus untuk dunia Islam... Tetapi hakikatnya setelah menyentuh TEMBOK RATAPAN itu, maka PEMBANTAIAN KE ATAS UMAT ISLAM DISELURUH DUNIA .... BERMULA!

Tiada ulasan: