The Alien - Link Select

Khamis, 24 Januari 2008

Jumaat!

Hari ni... hari Jumaat... penghulu segala hari dan tidak akan berlaku kiamat melainkan hari Jumaat. Pada hari ini juga ada satu saat yang iostimewa di mana doa-doa umat Muhammad diterima sekiranya berdoa tepat pada saat itu. Insyallah... Hari ni juga aku kena pi Bank Islam kat S.9... depan Blue Wave hotel laa... Nak bayar hutang PTPTN... Tahun ni dah cukup 2 tahun aku bayar sedikit dari hutang-hutang aku ngan PTPTN... Lepas tu gi Bank Giro [pula nak kirim duit kat Mak ayah di kampung... Sambil menunggu no. giliran aku balik ke lib. P1 untuk jumpa kengkawan kat sini... dan sambil2 tu isi blog ni hah.... hi hi hi.... Ustaz Lex sampai dah... macam biasalah, esok ada perlawanan badminton di antara beregu indon ngan beregu Bangla... hahahaha!... minggu lepas tak kesempaian disebabkan member beregu Bangla tercedera di kaki... kali ni... pasti perlawanan sengit akan meletus!
Hmm.. kita lupakan pasal tu... now... pagi tadi.. sya jumpa my GF... She is very seksi today... Tanpa aku sangka aku memerhatikannya dan merenungnya... seksi, manja dan kiutnya GF aku ni... kenapa aku baru sedar hari ini??? kenapa tidak dulu??? Why? Why?... Ya Allah, kenapa lah aku ini tidak pernah sedar akan nikmat-Mu yang sgt bernilai ini??? Selama ini aku doakan dia...lima kali sehari...( lepas solat)
Aku tak sangka makin hari.. makin cute dan seksi GF aku ni... bila aku dapat kahwin ngan dia??? tak sabar2 ni..hihiihih.... Masa ni aku teringat balik time study kat Bukit Sekilau Kuantan Pahanag(1999). Di situlah semuanya brmula... Yang bestnya... tiga sekawan ni(Maya, Lin and Mafiagal-GF) fall inlove kat aku yang tak berapa hensem ni... heran gak kan??? he he he he.. anyway semua tu akhirnya menjadi sejarah yang tidak mungkin akan berulang.... dan di situlah aku mula jatuh hati pada Kajol yang kini GF aku ni... he he he...
"Ya Allah, Ampunilah dosa-dosa kekasih ku ini, sihatkanlah dia danberkatilah dengan kasih sayang-Mu... hindarilah dia dari kemurkaan -Mu dan Neraka -Mu... kurniakanlah baginya keampunan-Mu dan Syurga-Mu... muliakanlah dia di dunia dan di Akhirat. Ya Allah... Jadikanlah kami ini suami isteri di dunia dan di akhirat buat selamanya... kurniakanlah untuk kami zuriat yang abid dan soleh... Amin ya Rabbil A'aalamin"

2 ulasan:

dEW! berkata...

Assalamualaikum wr wb.. Salam singgah En. Tanpa Nama, DS tumpang baca n3, err.. banyak sungguh info yg berguna termasuklah rahsia bawang putih, terima kasih banyak-banyak ya dan selamat menunaikan solat Jumaat. Jemputlah bertandang ke blog DS ya!

Shaz berkata...

Assalamualaikum... Amin.. Org pun doakan benda yang sama...