The Alien - Link Select

Isnin, 26 Ogos 2013

SKROL UNTUK UMAT BUDDHA???

DENGAN NAMA ALLAH
YANG MAHA PENGASIH
LAGI
MAHA PENYAYANG
DENGAN NAMA ALLAH
YANG MAHA PENGASIH
LAGI
MAHA PENYAYANG

AKU BERSAKSI
TIADA TUHAN SELAIN ALLAH
DAN NABI MUHAMMAD ITU
PESURUH-NYA

SESUNGGUHNYA PERUTUSAN INI ADALAH
DARIPADA AKU
 IMAM MUHAMMAD JIBRIL AL-KHAIR. B.A
HAMBA ALLAH.

 Keselamatan bagi mereka yang terus
mengikuti cahaya petunjuk
Amma Ba’du


Wahai umat BUDDHA,
Sesungguhnya aku bersaksi bahawa ALLAH, Tuhan seluruh alam.  ini yang telah mengutus Nabi Siddharta Gautama Buddha anak  Śuddhodana juga dikenali dalam Islam sebagai
Nabi Zulkifli A.S yang diutus dikalangan kamu agar kamu mengerti, memahami dan menyedari kehidupan fitrah kamu sebagai Islam.  
Kemudian diikuti dengan nabi utusan terakhir atau Antim Maitreya Buddha atau Nabi Muhammad S.A.W yang membawa Kitab terakhir iaitu Qur’an dan Islam sebagai agama diredai ALLAH yang suci dan terang cahayanya.

Aku menyeru kamu kepada ISLAM, Agama yang diredai ALLAH untuk seluruh manusia dan jin.  
Apakah kamu memilih agama selain Islam? Sedangkan seluruh langit dan Bumi ini tunduk patuh (Islam) kepada ALLAH, Tuhan seluruh alam. Ketahuilah, barangsiapa yang memilih selain Islam maka kerugian besar baginya di dunia dan di Akhirat.
Maka, Islamlah... nescaya kamu selamat. 
Ketahuilah sesungguhnya ALLAH telah mengutus Buddha terakhir iaitu Nabi Muhammad SAW bersamanya kitab Qur’an dan Islam sebagai agama yang diredai-Nya untuk seluruh Manusia dan Jin.   
Tidak ada paksaan dalam beragama. Sekiranya kamu berpaling, maka saksikanlah.  Sesungguhnya,  kami adalah umat Islam yang tetap terus beriman kepada ALLAH dan Rasul-rasul-Nya.”

Ikhlas dan benar
daripada


IMAM MUHAMMAD JIBRIL AL-KHAIR B.A

Tiada ulasan: