The Alien - Link Select

Rabu, 16 November 2011

BISMILLAH???

Khasiat BISMILLAH
by Shu Omar on Tue Mar 18, 2008 9:51 am

.Menyembuhkan Penyakit
Jika kita membaca BISMILLAH setiap hari 100 kali selama tiga hari berturut - turut untuk menghilangkan sakit apapun, InsyaAllah, Sakit itu akan hilang.

Menyembuhkan Sakit Kepala
Sesiapa yang menulis kalimat BISMILLAH (dalam bahasa Arab) dengan lengkap di atas kertas sebanyak Dua Puluh Satu Kali dan mengalungkan pada orang yang sakit kepala, Maka sakitnya InsyaAllah akan hilang dan InsyaAllah sakitnya tidak akan datang lagi.

Menghindarkan Tanaman dari Malapetaka
Tulis diatas kertas sebanyak 100 kali dan menanamnya di bawah tanaman, maka tanaman itu menjadi subur, dijauhkan dari segala malapetaka dan mendapat berkat.

Menjalinkan Cinta dan Kasih Sayang
Sesiapa yang membaca BISMILLAH dengan sempurna sebanyak 786 kali pada segelas air, lalu diminumkan kepada orang yang dicintai, maka orang itu akan sangat mencintainya.

Menghilangkan Bodoh
Jika orang yang bodoh atau tumpul kefahamannya, minum air yang dibaca BISMILLAH sebanyak 786 kali kepada segelas air dan meminum air tersebut selama tujuh hari, maka hilanglah kebodohannya, dan hafal setiap yang didengar.

Ingatlah wahai saudaraku, segala yang berlaku adalah dari ALLAH, Maka kita hanya mampu merancang dan berusaha tetapi ALLAH yang menetukannya. Harap saya membantu anda semua.

Panduan ini dipetik dari; M, ADIBALAWIY; Kitab Amalan - Amalan Penyembuhan dan Rawatan dari Surah - Surah Al-Quran..

Tiada ulasan: