The Alien - Link Select

Ahad, 10 Julai 2011

BANGLO BERHANTU???



Apakah benar cerita bahawa Banglo ini berhantu??? apa pun Kumpulan PEMBURU IBLIS akan menyiasat rumah ini dan rumah banglo sekitar seksyen 2 tersebut. 2 adik beradik yang amat sukakan pemburuan ke atas makhluk halus mula mengorak langkah di sebelah malam untuk memastikan kewujudan entiti cicit iblis ini... Muhammad Jibril dan Muhammad Mikael bukan sahaja berani malah berilmu tinggi untuk menghapuskan musuh anak cucu Adam ini... mereka menggelarkan kumpulan mereka yang dianggotai oleh tiga orang sebagai ORGANISASI PEMBURU IBLIS! O.P.I

NANTIKAN OUTCOME SIASATAN MEREKA DI BLOG INI.

AHAD JAM 9 MALAM : OPI parking kereta hitam pacuan 4 roda jenis Frontier yang telah diubahsuai di tepi jalan. Banglo tersebut ditinjau dari luar buat setengah jam. tetapi tiada sebarang gerakan. hanya bunyi benda jatuh dan bunyi kucing mengiau.

Jam 12 tgh malam : Banglo tersebut kelihatan menyeramkan dalam gelap. tetapi dapat dilihat kelibat lembaga berjalan dalam rumah melalui tingkap.

Jam 1 pagi : Banglo itu sunyi setelah Muhammad Jibril memasukinya dari belakang. Muhammad Mikael masih di tingkat atas... ada sesuatu yang berbau busuk mengitari ruang utama banglo itu. dalam setengah jam kemudian Organisasi Pemburu Iblis meninggalkan banglo untuk berehat di Markas.

1 ulasan:

black rose berkata...

itu banglo ka? kalu umah aku ye la banglo...itu teres dua tkt corner lot...