The Alien - Link Select

Ahad, 18 April 2010

TODAY!

Hari ini hari isnin, semalam ahad dan semalam lagi Sabtu... hehehe.. sabtu aku gi KLCC- PC Fair.. hehehe.. walaupun tak beli apa2...aku just join je bini aku dan adik ipar aku beli barang2 diorang... dapatlah beli speaker harga murah tapi power... heheheh... lepas tu balik dah jam 11 malam baru sampai umah... memang penat gile.. hehehe.. sampai terluput subuh... hari ahad..aku tak kemana-mana .. kat umah je..dan layan PS2- GTA yang tak gheti2 habis citenya.. aku bukan apa.. aku suka layan keta dalam tu... bawa laju2...sebab dalam dunia real...tak leh la nak bawa gile macam dalam GTA.. hehehe ! nak mampus? .. malamnya aku ke ole2 ngan bini...konon nak beli DVD cetak rompak pnya.. heheheh... tapi malangnya..tak dapat nak beli kerana baru je kena ambush! ahahhahaaa.. padan muka diorang!.. jual lagi DVD CR tu!.. padan muka aku juga... sapa suh beli DVD CR.. kan dah hampeh semalam.. heheheh... aku ingat nak beli Clash of Titan tu... dan cite lain.. tapi takde rezeki... hehehe.. kebetulan semalam hujan lebat gile... lepas solat maghrib kat ole2 kami ke giant dan beli Tuna tin... nak makan sandwic tuna... heheheh .. tiba2 teringat betapa sedapnya sandwic tuna kat KLCC hari sabtu tu... hehehhe... malam tu sambil layan mentor 4 sambil melahap sandwic tuna yang sedap gile..hehehhe... sapa tengok mentor 4 malam tadi.. memang kelakar gile!.. hahahaha.. tapi aku berkenan dengan satu awek tu... lawa gile dan memang terernya nyanyi... aku ingtat dia akan jadi protege Azmir la jawabnya... ehheheheh.. apapun semuanya memanng best! hari ni isnin..aku macam biasalah datang keje sebelum jam 8... shelving buku dan terus ke kantin setengah jam kemudian.. tapi ahhri ni kuih pau takde... takde jual... aku terus pergi ke kedai runcit mini kat tingat satu...(tempat di mana kawan ku Fairuzah jatuh-lepas tu dia saman bos aku lak.. hehehe)

masuk kedai tu ej . aku disapah oleh seorang awek... hehehe kenalan juga kat lib....
"Aik... tak makan kat kantin ke?" suara tu tak la aku layan sangat.
aku etrus amik rotidan belek2...
"Roti je ke? Diet ya?"
aku toleh belakang. "Laa..akak ni rupanya... a'aa roti jela.."
"Apa barang makan roti je... pila makan roti canai."
"Roti canai? Huh! tak best! tak sedap!" jawab ku.
"Tak sedap?"
"Ya lah tak sedap laa... semua jenis roti canai tak sedap langsung!.. aku buat seniri pun aku tak nak.... memang takde rasa... tak sedap...!"
lepas tu aku blah setelah membayar harga roti kelapa jenama rot-sedap... malas nak layan.
kitasambung petang karang ya... ada keje sikit nak buat ni.

Tiada ulasan: