The Alien - Link Select

Rabu, 28 April 2010

AKU DISIHIR LAGI... ALLAHUAKBAR!

sejak dari mula lagi rupanya. mengapa aku baru terfikir yang aku sudah jatuh dalam perangkap Syaitan dan Sihir hasad dengki manusia? Subhanallah!... penyakit yang aku hadapi ini rupanay angkara sihir laknatullah. Sebahagiannya aku berjaya tepis.. dan sebahagiannya syaitan menjadikan aku lemah dalam beribadah sehingga aku menjadi mangsa yang terbuka luas untuk menjadi mangsa kemusnahan akibat sihir.
Walauapa pun, setelah aku mengkaji semula tanda-tanda sihir yang semakin kuat mencengkam. aku tahu siapa orang tu... tapi aku biarkan sahaja Allah yang akan menghukumnya nanti. kerana bagi aku.. SESIAPA PUN YANG MENYAKITI AKU DENGAN CARA INI.. CUMA NERAKA ALLAH DAN KEMURKAAN ALLAH SAHAJA YANG AKAN MEMBALAS PERBUATANNYA. AKU SEKALI-KALI TIDAK AKAN MEMAAFKAN ORANG INI DAN SYAITAN JIN YANG TERLIBAT DALAM KES INI! TUNGGU SAHAJA DI AKHIRAT!- INI PRINSIP AKU.- SUKA ATAU TIDAK... LANTAKLAH! AKU BUKAN MANUSIA PENDENDAM.. AKU BUAT INI BUKAN UNTUK MEMBALAS DENDAM... TAPI UNTK MECEGAH MU DARI SIKAP DNA SIFAT BURUKMU DARI BERLAKU KE ATAS ORANG LAIN. KAMU BUAT JUGA SELEPAS INI KE ATAS ORANG LAIN... MAKA BERTAMBAH2 LAH DOSA-DOSA TERKUTUKMU! DAN BAWALAH IA KENERAKA BERSAMA MURKA ALLAH!"

Banyak perkara yang aku buat sehingga aku lalai. sehingga zuriatku berjaya dimusnahkan oleh sihir dan Syaitan laknatullah ini. aku tidak akan mencari pelaku sihir dan syaitan laknatullah ini. aku akan mengubati kesannya sendiri dengan bantuan Allah SWT... dan hukuman untuk pelaku sihir ini... IALAH SATU SAHAJA!
"SEDIAKANLAH DIRIMU DENGAN KEMURKAAN ALLAH DAN AZAB NERAKA YANG AMAT PEDIH!"

"Terus terang aku katakan,... tiada gunanya untukmu datang berlutut untk meminta maaf... tunggu sahaja di akhirat. bawalah bersamamu amalan sihir itu dan dosa-dosamu ke NERAKA!"

dengan penyakit yang menimpa isteriku dan diriku... sehingga membuat kami seakan hambar dalam rumah-tangga... walaupun aku tak pernah rasa hambar..cuma isteri ku rasa hambar dan dia merasa disihir(cuma aku saja yang menafikannya- sebab tak mahu bersangka buruk dengan orang lain)... biasalah SIHIR dan SYAITAN LAKNATULLAH! Segala Puji Bagi Allah yang melindungi setiap hamba-hamba-Nya...

aku juga merasakan rumah aku seolah-olah ada makhluk lain yang turut bersama menghuni rumah itu...(biasalah sihir..kan?) semalam aku tengah solat dan terdengar bunyi orang berjalan... tapi aku tak endahkan.. aku tau itu Syaitan.. tapi aku tak endah... sebaliknya macam biasa aku biasa aku main game ps2 ... hehehehe... semalam juga bila aku pegi umah mentua aku.. aku terasa berat sangat... tapi aku gagahi juga sebab aku sayang isteriku... (hehehehe)... Biasanya syaitan jenis ini hantar santau... tapi buat mas aini dmasih diperingkat tahap pertama... cuma aku yang hampir2 berada di tahap kedua kalau aku tak sedar hari ini... anyway...lepas ni.. aku akan ubatinya dengan doa dan kekuatan Allah SWT serta beberapa petua... Insyallah... bial aku pulih nanti... (Kamu jangan bimbang la.. aku takkan balas pun...tunggu saja di NERAKA balasan untukmu!)...

aku masih ingat ketika aku bermimpi digigit ketiak( aku emnyangka isteriku yang mengigitnya- rupanya itu gangguan jin) dan ketiak aku mengening-ngening sakitnya sepanjang hari... dan setelah berbual dengan pengetua AKRINE... baru akus edar itu gangguan Syaitan laknatullah... petang itu juga aku "keluarkan" jin syaitan yang mula berumah di bawah ketiak aku dengan kalimat2 yang sempurna dalam jurus Pemusnah Jin Laknatullah!.. alhamdulillah ia hilang.... dan kini Syaitan menyerang semula di bahagian lama yang menjadi saranganya sebelum ini... tapi aku bertahan di bahagian ini... dengan hanya kadang-kadang melakukan jurus khas tersebut... tapi aku tidaklah menghilangkannya terus( sekurang-kurangnya dengan kehadirannya di bahagian pundi kencing aku tu... mengingatkan aku kpd Allah>) Tapi kini ia berada di luar kawalan sehingga ia merosak sistem saluran kencing ku... takpe... (sebab aku tahu, setiap kesakitan dan penyakit yag menimpa seseorang hamba Allah itu dikira sebagai kifarah dosa-dosa dan keampunan Allah.) - ini semua dengan Izin Allah juga...(heheheh) aku saja biarkan Syaitan ini berumah di bahagian pundi kencing... (aku akan mengawal kekuatannya di sini dengan izin Allah)

seluruh tubuhku kini menjadi lemah setelah beberaopa kali minum ubat yang diberi doktor. dan petang ni, bila aku terfikir hal sihir ini.. maka dengan segerea aku meminum "Air Pemusnah Syaitan dan sihir" agar ia lumpuh buat sementara... dan aku balik umah nanti..siapla kau... tapi jangan bimbang laa..aku takkan matikan kau di situ.. duduklah disitu tapi dalam kawalan aku bereserta izin Allah SWT....

SEKARANG PROJEK DEWA ADAMEUS AKAN DIMULAKAN SEMULA!

1 ulasan:

zarim berkata...

Sabar Tuan,

Ini mungkin ujian bagi kita di dunia ini.Saya kadang-kadang terfikir apakah manusia zaman sekarang tidak mempunyai akal fikiran sehingga bersongkol dengan syaitan .Saya lebih teruk terkena sihir dari Tuan sehingga bercerai berai .Alhamdullilah akhirnya saya sembuh akan tetapi pahitnya masih terasa sehingga kini.Tabahkan hati mungkin ada hikmahnya ujian ini dalam menempuh hidup