The Alien - Link Select

Selasa, 9 Februari 2010

SEBUAH CATATAN

SALAM buat semua. hari ni memang takde cite baru. just inform, Hisyam dan Krimna, si makhluk asing dari Uranmus itu sedang bertarung di Greenland, kawasan utara yang tebal saljinya. mungkin pertarungan di sini lebih menarik dari pertarungan mereka di Beijing dan di London. Pastinya selepa sini mereka akan tercampak ke ruang angkasa, melanggar ISS dan kemudian bertarung di permukaan Bulan sehingga menjejaskan orbit bulan sedikit. ok... tutup cite novel aku bukan Hisyam ini...
mari saya bawa anda ke kisah pagi tadi... saya on da way ke tempat kerja. Ketika itu saya naik motor Honda saya tu laaa... tiba-tiba saya dipintas oleh sebuah motor yang yang dinaiki oleh seorang ibu dan anaknya. apa yang mengejutkan ialah anak kecilnya itu diletakkan di bahagian pembonceng... just bayangkan laaa... kalau anak dia jatuh, tentu tak perasaan anak dia dah jatuh digilis kereta di belakangnya..... wwwwoooo ngeri wooooo!
itu je la buat masa ni... lagipun bz buat data bridging ni... banyak buku kena inter data dia masuk ke dalam sistem....

Tiada ulasan: