The Alien - Link Select

Isnin, 11 Januari 2010

SHERLOCK HOLMES?




Aku ini peminat fanatik Sherlock Holmes. Bila movie dia kuar... mengapa aku perlu lepaskan peluang ini??? hehehee... walaupun tertidur di pertengahan cerita... aku tetap berpuas hati dengan persembahan RDJr. sebagai Sherlock Holmes yang dikagumi dunia... hehehehe... mari kita lihat siapa Sherlock Holmes... dan mengapa aku meminati watak fiksi ini sejak dulu lagi... Aku masih ingat novel koleksi SH yang pertama, yang aku miliki iaitu keluaran DBP tahun90-an rasanya...(novel itu musnah terbakar bersama rumah aku di kg Pondo dulu.. sedih sangat tau!)

saya akan menambah artikelnya kemudian... masalah internet tak clear... so... next time ..k ..

aku masih dalam planning untuk menonto LEGION di pewagam JJ... insyallah sabtu atau Jumaat ni... perjumpaan aku denagn seorang penulis mungkin sabtu ni... dan maybe sempat tengok sama-sama Legion..... hehehee


Tiada ulasan: