The Alien - Link Select

Khamis, 7 Januari 2010

AKU TENGAH CARI NOVEL-NOVEL INI... BANTUAN PLEASE!


Aku tengah mencari novel-novel ini. Ia pernah aku baca masa kat Library Kota Kinabalu beberapa tahun dulu... agaknya 15 tahun yang lepas kot... aku tak pasti lak... kalau-kalau ada novel2 ini di Library KK... atau mungkin juga sudah lupus. Entahlah... harap-harap kawan aku kat sana boleh bantu... kalau dapat lima buah novel je... Permata Aurorius tu aku dah ada... aku nak... KOTA ARIALUN, KEMBAR ARTAKUS, PETUA AZKRAM, PUTERI ALINDALIA dan PEDANG AURORA..... kat DBP pun sudah tiada naskah ini. apatah lagi bila aku call Abang Pat(Ahmad Petria Abdullah-penulis novel2 ini)... dia sendiri pun takde naskah. kecuali Permata Aurora. Itupun dah rabak katanya... sian dia... takpe la.. kalau aku dapat aku nak photostat je dan beri dia satu salinan setiap satu... bukan mudah nak dapat naskah lama ni woooii.... dalam dunia novelis... novel-novel ini merupakan NOVEL ANTIK yang mahal harga dan tinggi nilainya... Untuk maklumat lanjut mengenai novel2 ini sila klik... http://www.artakus.my/

siapa-siapa yang ada naskah ini sila hubungi aku... di email Greendream_001@yahoo.com.


Terima kasih...

1 ulasan:

kaizar berkata...

same here. am looking for the series. if found, can you get it for me as well? :)