The Alien - Link Select

Isnin, 14 Disember 2009

AKU... SUPERMAN?


Malam tadi... aku diuji dengan pening kepala, sakit perut dan ketidak selesaan sistem badan... mungkin aku keracunan makanan. Jam 2 pagi aku bangun dan sebab tidak mampu nak baringkan kepala ke bantal. So, aku dudukje laa.. sebab dengan duduk itu buat kepala aku hilang sakitnya.... then .. beberapa saat lepas tu aku buang air besar... (cirit) hehehe... memang senak perut semacam... tapi itru masih awal lagi... beberapa minit kemudian aku lepak kat ruang tamu sambil minum air sejuk... ... lepas tu aku ambil wuduk dan solat sunat 2 rakaat... kemudian baring sekejap ata sejadah tu... terlelap sekejap... tetapi kepala kembali sakit bagaikan ditekan2 dengan besi berat.... Masyallah... sakitnya semacam... aku bingkas dan saat itu aku memamng nak muntah... cepat-2 aku ke tandas dan bagaikan diatur, muntah aku memancut laju... semuanya air... masam bukan main wooo..!!!! dua tiga kali muntah ..semua air dan sedikit makanan yang mungki sisa Udang, kepah dan daging ikan makan malam itu. cepat-cepat aku kumur air garam yang memang aku ssediakan dalam bilik air tu... lega sikit.... dan lepas tu bila muntah aku dah seru sikt.. aku capai air panas dan bancuh dan garam kasar... lepas tu minum... alhamdulillah.. lepas tu aku dah tak muntah...dan sakit kepala pun hilang bersama muntah( aku teran muntah tu sampai kepala aku panas agaknya...) sakit perut aku pun turut hilang... lepas tu barulah aku leh tidor ngan nyenyaknya... Alhamdulillah... huh! lega!

Tiada ulasan: