SEGALA PUJI BAGI ALLAH, TUHAN SELURUH ALAM (1:2)

TIADA TUHAN SELAIN ALLAH YANG ESA, DAN TIADA SEKUTU BAGINYA, TIADA ADA YANG DISEMBAH SELAIN ALLAH.

MUHAMMAD ITU RASULULLAH DAN PENUTUP NABI-NABI

SESUNGGUHNYA AKU ADALAH DARI KALANGAN MUSLIM (96 : 163)

DAN CUKUPLAH ALLAH SEBAGAI SAKSI (48:28)

"WAHAI PEMELIHARAKU, AKU BERLINDUNG PADA ENGKAU DARIPADA CADANGAN-CADANGAN JAHAT SYAITAN-SYAITAN, DAN AKU BERLINDUNG PADA ENGKAU, WAHAI PEMELIHARAKU, DARIPADA MEREKA HADIR PADAKU." (23:97-98) “WAHAI PEMELIHARAKU, JIKA ENGKAU LIHATKAN KEPADAKU APA YANG MEREKA DIJANJIKAN, WAHAI PEMELIHARAKU, JANGANLAH ENGKAU LETAK AKU DI KALANGAN KAUM YANG ZALIM." (23:93-94)

..DAN ENGKAU SELAMATKANLAH AKU DARIPADA KAUM YANG ZALIM.” (66:11)

"AKU BERLINDUNG PADA PEMELIHARA YANG MEMBELAHKAN , DARIPADA KEJAHATAN APA YANG DIA CIPTA, DARIPADA KEJAHATAN KEGELAPAN APABILA IA GELAP, DARIPADA KEJAHATAN ORANG YANG MENIUP PADA IKATAN, DARIPADA KEJAHATAN PENDENGKI APABILA DIA DENGKI." (113:1-5)

"AKU BERLINDUNG PADA PEMELIHARA MANUSIA, RAJA MANUSIA, TUHAN MANUSIA, DARIPADA KEJAHATAN PEMBISIK YANG MENYELINAP, YANG MEMBISIKKAN DI DALAM DADA MANUSIA, DARIPADA JIN DAN MANUSIA." (114:1-5)

CUKUPLAH ALLAH SEBAGAI WAKIL DAN PELINDUNGKU.(3:173)

TIADA KEKUATAN SELAIN KEKUATAN ALLAH YANG MAHA AGUNG

SEGALA PUJI BAGI ALLAH, TUHAN SELURUH ALAM. (1:2)

:

:
The Alien - Link Select

Isnin, 22 Jun 2009

PETUA MASUK RUMAH BARU

Amalan khusus rumah baru
Bagi salam setiap kali masuk ke dalam rumah.

Bacalah bismillahiraahmaanirrahim 786 kali dalam rumah baru
Al-fatihah 41 kali
Ayat-Qursyi 5o kali
2 akhir ayat Al-Baqarah
Al-ikhlash- 3 kali
Al-Falaq dan an-Naas- 3 kali


Solat sunat dua rakaat dan berdoa dengan doa ini.
-Isinya doa itu ….
“Ya Allah.
Berkatilah rumah ini dan rahmatilah rumah ini seperti mana Engkau memeberkati dan merahmati Rumah Rasulullah SAW. Lindungilah rumah ini dari kedatangan Syaitan laknatullah dan manusia-manusia jahat seperti pencuri dan mereka yang berniat jahat. Musnahkanlah sesaiapa sahaja yang zalim di dalamnya dengan kemusnahan yang segera dan nyata agar ia menjadi pengajaran. Ampunilah dosa-dosa aku dan keluargaku selagi kami berada di dalamnya. Murahkanlah rezeki kami dan jadikanlah rumah kami seperti taman-taman Syurga-Mu. Berkat kalimah laa ilaaha illallah Muhammadurasulullah.”

-Azan pada empat penjuru satu kali.
-Bacakan ayat pelindung di atas pada garam kasar dan bancuh dengan air panas. Siram -ke seluruh penjuru rumah.( Sebagai pagar Ghaib) sambil membaca “Allahuakbar” sepanjang menyiram air tersebut.


Kemudian sangkutkan gambar- ayat2 Al-Qur’an yang telah dipilih
Iaitu
Bismillahirahmaanirrahiim
Seni khat Allah(99 nama Allah) dan Muhammad(99 nama Muhammad)
Al-Fatihah
Ayat Qursyi dan 2 ayat terakhir surah Al-Baqarah.
4 Qul
Ayat 1000 dinar
Ayat Laqad jaakum…
Gambar Kaabah, Madinah dan Al-Aqsa mesti di sangkut di ruang tamu.
Gambar logo Darul Jannatul-Islam.(Setiap bilik mesti ada.)
Di dapur pula sangkut gambar2 buah-buahan dan gambar2 resipi.

*Jangan sesekali letak gambar manusia atau haiwan atau syaitan di dalam rumah.


Disini diperturunkan ilmu memagar diri dan rumah dari ancaman syihir dan pencuri yang diamalkan dari sejak dahulu oleh para ambiya. Ilmu ini tidak memerlukan modal tetapi hanya memerlukan sedikit ketabahan dan kekusyukan. Waktunya.. Waktu selepas solat maghrib, se-eloknya pada hari selasa bagi memagar diri dan hari jumaat bagi memagar rumah. Caranya. 1) Duduk bertimpuh seperti tahiyat awal dan mengadap ke kiblat. 2) Niat dalam hati untuk memagar diri dari segala ancaman syihir kerana Allah Taala.(jangan campurkan niat memagar diri dan rumah sekali gus, buat berasingan). 3) Pejam mata dan tarik nafas dan tahan. Semasa menahan nafas itu baca ayat kursi dengan betul, seboleh bolehnya dengan satu nafas sahaja. Dan semasa membaca ayat kursi itu juga, cuba bayangkan bahawa dihadapan kita ada satu tembuk yg amat kebal. Sesudah selesai membaca ayat kursi hembuskan kembali nafas dengan perlahan-lahan. 4) Ulangi perbuatan yang ke (3) tetapi untuk kali kedua bayangkan pula bahawa tembuk itu berada dibelakang pula, seterusnya ulangi lagi untuk tembuk sebelah kanan, kiri, atas dan bawah. Bermakna perlakuan ini terpaksa dilakukan sebanyak 6 kali sehingga kita berada dalam satu tembuk empat persegi yang sempurna. 5) Untuk permulaan amalkan amalan ini sebulan sekali tetapi kalau untuk yg afdalnya amalkan seminggu sekali. Amalan ini hanya memerlukan lebih kurang 5 minit sahaja seminggu, janganlah kita berkira sangat tentang masa demi untuk keselematan kita semua. Jadikannya amalan dan yg lainnya berserah saja pada Allah Yang Esa. Untuk memagar rumah pula caranya adalah sama tetapi niatkan memagar rumah dari segala ancaman dari pencuri, dan semasa membaca ayat kursi, bayangkan pula tembuk itu berada dihadapan rumah kita dan di ikuti langkah seterusnya untuk kelilingnya pula. Tetapi pe! rlu diingat bagi ilmu memagar rumah dari ancaman pencuri ada syaratnya pula. Dari pengalaman yg lepas, orang yg mengamalkan ilmu memagar rumah ini, ada terjadi pencuri yg memasuki rumahnya tidak jumpa jalan keluar. Jika ini terjadi maka disyaratkan tuan punya rumah tidak bolih sama sekali memukul pencuri itu. Cukup dengan mengambil kembali barang yg telah diambil, serta nasihatkan dengan baik dan tunjukkan dia jalan keluar. Bagi ibubapa pula ilmu memagar diri ini bolih dilakukan untuk anak-anak yg masih kecil, cuma semasa kita melakukan niat kan sahaja untuk mereka. Ilmu ini jika diamalkan dengan sempurna, hasilnya adalah menakjubkan(dengan keizinan allah). Memagar Rumah Dari Pencuri

Amalan-amalan bonus yang boleh diamalkan.:

From Dr. Fatma's tafsir Al-Quran class How to use the Surah Al Fatihah 1. To make someone (YOUR Husband, your children) think of you all the time : * Read the Al-Fatihah 14 times before going to sleep. 2. For terminal diseases: * Read the Al-Fatihah 41 times and blow it in the water. Drink and take a bath with that water. 3. For the mentally ill: * Read the Al-Fatihah 7 times while rubbing the person's head once in the morning and once at night, everyday without fail. 4. When in extreme pain: * Read the Al-Fatihah 3 times and blow it in a glass of water and drink it.Then, read the Al-Fatihah while rubbing the area that is in pain. 5. For babies who cry at night or at any time: * Read the Al-Fatihah 7 times while rubbing the baby's head. 6. For injury : ex: Cut, Bee sting, Bleeding, Finger got slammed by the door * Read the Al-Fatihah 3 or 7 times, using your thumb, take your saliva from the "langit-langit" of your mouth and rub it onto the injured area. All of the above INSYAALLAH will work with several conditions: * Believe that the Al-Fatihah is the best "penawar" for everything * Read it with full "khusyuk" * Tawakal to Allah * Use it with GOOD "niat" /intentions. Untuk yg berhajat: (percepatkan jodoh, memanjangkan jodoh,dikurniakan cahaya mata, sembuhkan penyakit, elakkan dari malapetaka,diampunkan dosa dan sebagai nye): * Dilakukan pada hari Jumaat selepas sembahyang Asar sehinggalah masuknye waktu Maghrib. * duduk menghadap kiblat * lakukannye dgn khusyuk dan yakin yg Allah akan membantu kita * Baca lah Ya Rahman, Ya Rahim, Ya Allah berulang-ulang sepanjang-panjang kita duduk selepas sembahyang asar sehinggalah masuknye waktu maghrib. * Masuk sahaja waktu Maghrib, di kala the first "Allahuakbar" dilaungkan, terus lah angkat tangan dan berdoa kepada Allah yg MAHA berkuasa dgn apa yg dihajati. * Buat sebanyak 3 Jumaat berturut turut. Mintak lah yg baik baik. Niat biar baik. InsyaAllah akan dimakbulkan oleh Allah. Wallahualam. Notes taken fm Ustazah Fatma's last lecture session taken by her closest friend, Ani:- Untuk awet muda both internal & external. 1.Zikir - Baca " Ya Badiyah " 1 x " Ya Nur " 1 x " Ya Hadi " 1 x " Ya Allah " 3 x Baca dan tiup ke tapak tangan dan sapu ke raup muka kita pada tiap hari. 2.Baca ayat Al Waqiah , ayat ke 35,36,37 dan 38, pada tiap selepas sembahyang subuh ke air dan minum. (air rawatan dalaman to look young and feel young inside) 3.Baca Al Waqiah tiap tiap hari sebelum tidur kita akan kaya dengan ketenangan jiwa. 4.Baca Al Waqiah Ayat 19 untuk yang selalu sakit kepala. Moga-moga boleh menghilang/meredakan

Di sini ada sedikit info dan diharap menjadian panduan berguna buat dikongsi bersama-sama terutama kepada suami
isteri yang baru berumahtangga untuk merancang keluarga....Ketahuilah, untuk mendapatkan bayi lelaki atau perempuan,
semuanya boleh dirancang..


Amalan Pemakanan Isteri sebelum bersama:
1. Madu lebah (utk energy dan kesihatan dalaman)

2. Minum susu dan mengambil buah badam sebagai sajian ringan

3. Amalkan minum sup ayam dan makanan berempah

3. Minuman berhalia juga bagus (suami juga - utk kepekatan air mani)


Tips untuk mendapatkan bayi perempuan:

1. Berdoa sebelum bersama dgn niat usaha utk mendapatkan bayi perempuan

2. Bersama suami pada waktu subur isteri (antara hari kesebelas hingga hari kesembilan belas dr kiraan hari pertama
datangnya haid) Kenapa dlm waktu subur isteri sahaja? Sbb suami ni aktif 24 jam, so sperma dia sentiasa banyak dan
subur walhal isteri kebiasaannya bergantung pada mood. Hanya dalam waktu subur ni saja, hormon isteri lain macam
sikit. That's why susah nak dapat baby perempuan ni.. tapi majoriti pasangan baru berkahwin, potensi dapat anak
perempuan tinggi.

3. Suami melepaskan/merembeskan hanya 50% air maninya di dalam rahim isteri dan bakinya dipangkal rahim (Tujuan
: mengizinkan hanya sedikit sahaja sperm kedalam rahim isteri supaya gen XY dpt diseimbangkan; Suami membawa XY,
isteri membawa gen X - so penentu jantina bayi adalah dr sperma suami)

4. Selepas bersama, amalkan tidur beralih ke kiri (sekiranya membelakangkan suami, minta izin terlebih dahulu)

5. Berdoa.


Amalan Pemakanan 1-4 bulan kandungan (dlm proses pembentukan janin):

1. Banyakkan makan sayur, sup dan asam serta beralkali

2. Banyakkan makan buah-buahan

3. Amalan minuman berkarbonat/gas (jgnlah selalu)


Amalan Perbuatan 1-9 bulan kandungan: =====================================

1. Mengamalkan bacaan surah Yusuf dan Maryam (surah Yusuf utk kuatkan badan dan bayi, lebihkan mengamalkan surah maryam utk pembentukan minda bayi * lebihkan/kekerapan kepada surah Maryam

2. Mengurut kandungan/perut dan bercakap dgn bayi dalam kandungan dgn memanggilnya dgn nama "Maryam" atau "Siti Aisyah"

3. Berdoa selepas solat (biasalah kan....)

Fizikal ibu yg mengandungkan bayi perempuan - perutnya meleper atau membulat rata ke kiri dan kanan.



Tips untuk mendapatkan bayi lelaki:
Sebelum & Selepas:

1. Berdoa sebelum bersama dgn niat usaha utk mendapatkan bayi lelaki

2. Bersama suami pada waktu tidak subur isteri (antara hari dua puluh satu hingga hari kedua puluh lapan /hari
sebelum period dr kiraan hari pertama selepas waktu subur). Kenapa dlm waktu tidak subur isteri sahaja? Sbb suami
ni aktif 24 jam, so sperma dia sentiasa banyak dan gen X/Y yg perlu dikumpulkan perlu lebih sedikit pada waktu ini.
Hanya dalam waktu tidak subur ini saja, hormon suami perlu lebih aktif dr isteri. Agak susah nak dapatkan bayi
lelaki tapi depends gak.. (kebanyakan pasangan baru berkahwin selalu dapat bayi perempuan sbb first time bagi
si isteri melalui 'gitu-gitu' so excited terlebih sikit... tapi kalau merancang, memang mudah dapat bayi lelaki)

3. Suami melepaskan/merembeskan 100% air maninya di dalam rahim isteri dan sedalam mungkin (Tujuan : mengizinkan
kesemua sperma disalurkan kedalam rahim isteri supaya gen XX lebih banyak dr XY; Suami membawa XY, isteri membawa
gen X - so penentu jantina bayi adalah dr sperma suami)

4. Selepas bersama, amalkan tidur beralih ke kanan (sekiranya membelakangkan suami, minta izin terlebih dahulu
takpun cuba ubah tempat tidur supaya tidak membelakangi suami tapi masih dlm keadaan beralih ke kanan)

5. Berdoa.


Amalan Pemakanan 1-4 bulan kandungan (dlm proses pembentukan janin):

1. Banyakkan makan laut (seafood) serta daging

2. Banyakkan makan yg berasid

3. Amalan minuman kurang manis


Amalan Perbuatan 1-9 bulan kandungan:
1. Mengamalkan bacaan surah Yusuf dan Maryam (surah Yusuf utk kuatkan badan dan bayi, lebihkan mengamalkan
urah Maryam utk pembentukan minda bayi) * lebihkan/kekerapan kepada surah Yusuf

2. Mengurut kandungan/perut dan bercakap dgn bayi dalam kandungan dgn memanggilnya dgn nama "Muhammad" atau
"Ahmad"/"Amin"

3. Berdoa selepas solat (biasalah kan....)

Fizikal ibu yg mengandungkan bayi lelaki - perutnya membesar atau meruncing ke hadapan.
Merancang anak lelaki Petua yang saya berikan tidak boleh dijamin sepenuhnya keberhasilannya. Mungkin dengan izin Allah s.w.t. anda akan mencapai 70% kejayaan. Sebenarnya benih lelaki menjadi penentu jantina bayi kerana benih-benih tersebut ada yang membawa keromosom X dan Y. Sedangkan telur/benih isteri hanya membawa kromosom X. Bergantung mana yang bercantum XY (anak lelaki) XX (anak perempuan). Ciri-ciri benih lelaki berbeda benih Y lebih cergas dan laju begerak tetapi lebih cepat mati berbanding dengan benih X yang lambat bergerak tetapi hidup lebih lama. Benih Y lebih tahan dalam cecair yang beralkali , sedangkan benih X lebih tahan dalam cecair asid. Untuk mencuba anak lelaki, ikuti garis panduan berikut: 1. Makanan yang asid seperti buah-buahan limau, nanas, mangga, cuka, minuman gas perlu dijauhkan oleh isteri selama 2 bulan sebelum mencuba. Makanan laut adalah digalakkan, zat-zat logam kalsium dan magnesium juga diperlukan. Juga banyakkan makanan beralkali seperti ulam2 (yg pahit tanda beralkali). 2. Persetubuhan pada waktu subur iaitu pada hari penetasan telur isteri ( ovulation) adalah penting. Untuk mengetahui tentang kaedah- kaedah mengesan waktu penetasan telor, sila rujuk laman Kesuburan dan Kemandulan. 3. Menukarkan cecairan faraj kepada beralkali dengan melakukan "douching" atau basuh dalam faraj dengan satu alat khas. 20 ml. Air bikarbonet dimasukkan kedalam faraj lebih kurang 2 jam sebelum mengadakan persetubuhan. Cecair bikarbonet (sodium bicarbonate ) boleh dibeli dari farmasi. 4. Kaedah suntikan benih lelaki ( artificial insemination) setelah air mani suami menjalani proses "layering", atau menjalani rawatan bayi tabung uji (IVF) dan dipilih embryo yang telah disahkan lelaki untuk dimasukkan kedalam rahim. Kedua-dua kaedah tersebut tidak dibolehkan jika hanya untuk tujuan mendapatkan anak lelaki. Tetapi diperbolehkan jika sabit ada penyakit baka bila melahirkan anak perempuan. 5. Jangan adakan seks 3�4 hari sebelum hari 'ovulation' iaitu kira- kira 14 hari dari hari pertama haid. Terus melakukan seks pada hari 'ovulation' atau 24jam sebelum 'ovulation'. Suami perlu pakai seluar dalam yg longgar. 1 jam sebelum seks, suami perlu minum kopi - ini utk mencergaskan benih XY (lelaki). Merancang anak perempuan Kaedah-kaedah yang digunakan adalah sama dari segi prinsipnya. Ikutilah garis panduan berikut; 1. Digalakkan isteri memakan makanan yang berasid seperti limau, asam , nenas, cuka, air minuman bergas dan lain lain. Pantang memakan makanan laut. 2. Persetubuhan dilakukan sebelum penetasan telur isteri (ovulation). Jangan bersetubuh selama 5 hari mulai dari hari "ovulation" yang boleh dikesan dengan ujian-ujian subur. Sila rujuk laman "Kesuburan dan Kemandulan" 3. Melakukan "douching" dengan menggunakan cecair asid (very dilute lactacyd) 2 jam sebelum persetubuhan dilakukan. 4. Lakukan seks setiap hari dari hari 1 ke 5 selepas haid berhenti, kemudian berhenti 3 hari sebelum 'ovulation'. Suami perlu mandi dengan air panas-suam sejurus sebelum seks - ini utk mematikan benih XY (lelaki) supaya yg tinggal majoriti benih XX (perempuan). Semasa seks, perempuan tidak perlu sampai ke peringkat 'orgasm' (anzal) kerana ini akan merembeskan alkali pada faraj dan menyebabkan benih XX (perempuan) cepat mati. Kita hanya merancang, Allah swt yang akan menetukan. Allah yang memberi rezeki kepada maanusia dan setiap pemberian Allah kita terima dengan syukur Alhamdulillah, dan ia mengandungi hikmat dan nikmat yang tertentu.

Selamat mendapatkan baby pilihan anda! Kita hanya merancang dan berikhtiar, tapi Allah swt yang tentukan...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hadoiiii....mcm2 petua la pakcik nie.....heheheh

mEloR berkata...

tqvm..sharing is caring..=)

mEloR berkata...

tqvm..petua yang sgt berguna

Tanpa Nama berkata...

"Gambar logo Darul Jannatul-Islam.(Setiap bilik mesti ada.)" Logo ape tu?