The Alien - Link Select

Isnin, 25 Mei 2009

HARI INI SENYUMLAH!

Senyumlah! Inilah tag aku minggu ni... senyum itu satu sedekah bagi semua... sedekah yang sangat berkat dan penarik rezeki. Senyumlah selalu.... Minggu ni aku mungkin banyak senyum berbanding minggu lepas... entahlah...mungkin hati aku happy semacam je minggu ni... heheh Alhamdulillah... Semalam aku tak dapat tidur dengan selesa disebabkan panas membahang ke suhu alam kebelakangan ini... waktu malam pun boleh panas... aku tak tahulah apa dah jadi dengan dunia ini.

Agaknya kutub Utara tu dah cvair ais dia... sebab tu Bumi kita ni tak dapat nak mengimbangi dirinya lagi... Kesiannya Bumi kita ni... Bumi ini sudah sangat tua... pada Zaman Rasulullah SAW mikraj dulu.. dia melihat dunia ini seperti seorang tua yang sudah bongkok mencecah tanah... DUNIA sudah terlalu tua... agaknya sekarang Dunia sudah terlalu nazak ya setelah 1000 tahun berlalu??? Harap-harap taklah ye tak?!

Kalau dunia ini musnah akibat kebodohan kita.... ke mana agaknya kita nak pi??? Sebentar... handset aku berbunyik la pula... Hmmm... ah! Mesej dari mana tah! OOoooo rupanya mesej dari orang buat tawaran hadiah... pi mampus laa.... aku bukan suka terima mende2 ngarut camni... Ok!

Berbalik pada isu Bumi tadi.. Aku menghuni Bumi ini sudah 31 tahun.... dan aku tak tahu bila la aku akan berpindah ke alam Kubur pula... Alam Duinia inimemang best.. tapi alam Kubur laaagi best! lebih luas dari Bumi sejauh mata memandang.... best! dan best!... semua kemudahan ada dan sangat canggih berbanding Bumi... hehehehe....

Herannya .... semua orang takut mati.... dan cintakan dunia yang menjanjikan tipudaya belaka ini... entahlah... mungkin jenis manusia tak beriman dan tak kuat iman je yang cintakan dunia dan takut mati ni....


Anyway... hari ini aku datang kerja dengan penuh semangat dan berkobar2.... sampai je,.., ada Konvo...dan aku, mujurlah bawa motor je,.. kalau tak... nak kena cari parking ...susah wooo... banyak tempat dah takleh parking sesuka hati.... kalau bawa motor ni senang sikit... aku parking tempat biasa dan Thumprint...lambat macam biasa.... 3 minit ke jam 8 pagi... heheheh
mujur sempat...
anyway...
Sebelah petangnya ada perasmian Pengguna Islam Malaysia... klik di web ini....>
http://muslimconsumer.org.my/ppim/news.php < (Mari kita Boikot barangan HARAM dan Barangan berasal Dari Yahudi dan Belanda)

Tiada ulasan: