The Alien - Link Select

Ahad, 10 Mei 2009

BISNIS TUPPERWARE!

Alhamdulillah... lepas je kawin ni... aku rasa hidup aku dah semakin bermakna dan happy je... thanks to my wife... yang banyak melayan aku dengan sangat baiknya.... sebaik-baik isteri ialah isteri aku yang comel laaagi kiut... Smoga Allah memberkatinya untuknya buat selamanya... oh ya... lupa nak cakap... kebelakangan ini orang umah aku ni risau pasal duit.. hehehe... le[pas tu dia join lak bisnis tupperware ni... ini laman web dia... kliklaa... http://tupperwarebrands.com.my/index.php .Sebarang tempahan atau nak beli bolehlah call aku di talian ... 0193852017- Mr. Sil... ada banyak pilihan untuk suri-rumah dapatkan tupeerware yang cantik2 dan sesuai digunakan untuk menyimpan apa barang mentah...atau makan siap...dsb... tupperware diperbuat dari bahan yang selamat dan berkualiti tinggi.... sapa-sapa nak beli... boleh lah call aku... nanti bolehlah diuruskan penghantarannya...(sekitar Shah Alam sahaja)

Hari ni aku bawa pamplet tupperware ke opis... tak taulah diorang perasan ke tak.... tengoklah nanti... hehehe...

Tiada ulasan: