The Alien - Link Select

Isnin, 4 Mei 2009

BIADAPNYA!!!


Masyallah! Apa nak jadi dengan manusia di bumi ini??? lihatlah wahai orang-orang Islam... betapa BODOH nya Orang-orang Kafir Laknatullah! Lihatlah betapa agama kita dihina oleh mereka. (Semoga Allah membinasakan mereka... amin)


Aku terkejut gile dengan gambatr di atas. Tak terfikir pula aku ada org sanggup buat camni... Ayat2 tu adalah ayat2 suci... bayangkan! Dah lah minah tu kafir dah tu kalau dia Haid... , masuk tandas, berak dan sebagainya... laagi menghina rasanya...teruk nya!!! yang menulis tatu tu pula ... Hummmm!!! aku tak tahu laa apa nak jadi dah!!!


inilah masalahnya, kalau umat Islam sudah tidak digeruni lagi oleh musuh2 Islam... sedarlah wahai umat Islam... sedarlah!


Aku fikirlah... hukuman paling sesuai untuk orang-orang macam ni hanyalah dengan MEMENGGAL KEPALA di hadapan khalayak umum sahaja... bagi pengajaran sikit kepada semua orang... baru setimpal dengan penghinaan diorang ni... Aku Offer kepada sesiapa sahaja yang dapat bunuh pembuat tatu ini dan minah mat salleh tu... aku doakan kebahagiaannya sepanjang hayat aku ... sesiapa yang kenal lelaki botak tu... dan minah tu...sila bagitau aku.... tolonglah...

Tiada ulasan: