The Alien - Link Select

Isnin, 5 Januari 2009

2009

KINI aku pelanggan CELCOM! sekaligus adalah pengguna 019 .. hehehe.. bil pula tu.... Blue Tube la.... hehehe.. lagi senang sikit aku nak call 5 sub aku tu... setakat ini baru satu laa... dan satulagi aku dah beli Laptop ACER Aspire 4350 senang sikit aku nak siap 3 buah novel yang aku buat serentak...Nak buat kat opis.. memang takde masa.... aku just boleh buat rekaan untyuk novel tersebut je ... hehehe.. tahun 2009 adalah tahun yang cukup bagi cabaran pada aku... and this is what i like so much!!!!... go!go!go!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cabaran?? Selamat menempuh cabaran n dugaan yang bakal dtg (dari thn 2009 n seterusnya)..

Nurul Hayati berkata...

Ye Ke byk cabaran???Siot pnyer ayat...Wah byk duit ko skg ni..selama ni memg simpn duit ke? Patutlah tangkai jering....

pari-pari terbang berkata...

salam sahabat!

kemana kau menghilang..??

Kniedaz berkata...

mmmm...good luck untuk novel2 anda...
lama tak dengar berita..apa khabar?