TIADA TUHAN SELAIN ALLAH, YANG MAHA ESA DAN TIADA SEKUTU BAGI-NYA,
MUHAMMAD ITU RASULULLAH DAN PENUTUP NABI-NABI
"WAHAI PEMELIHARAKU, AKU BERLINDUNG PADA ENGKAU DARIPADA CADANGAN-CADANGAN JAHAT SYAITAN-SYAITAN, DAN AKU BERLINDUNG PADA ENGKAU, WAHAI PEMELIHARAKU, DARIPADA MEREKA HADIR PADAKU." (23:97-98) “WAHAI PEMELIHARAKU, JIKA ENGKAU LIHATKAN KEPADAKU APA YANG MEREKA DIJANJIKAN, WAHAI PEMELIHARAKU, JANGANLAH ENGKAU LETAK AKU DI KALANGAN KAUM YANG ZALIM." (23:93-94) ..DAN ENGKAU SELAMATKANLAH AKU DARIPADA KAUM YANG ZALIM.” (66:11) "AKU BERLINDUNG PADA PEMELIHARA YANG MEMBELAHKAN (PADA WAKTU DINIHARI), DARIPADA KEJAHATAN APA YANG DIA CIPTA, DARIPADA KEJAHATAN KEGELAPAN APABILA IA GELAP, DARIPADA KEJAHATAN ORANG (PEREMPUAN) YANG MENIUP PADA IKATAN, DARIPADA KEJAHATAN PENDENGKI APABILA DIA DENGKI." (113:1-5) "AKU BERLINDUNG PADA PEMELIHARA MANUSIA, RAJA MANUSIA, TUHAN MANUSIA, DARIPADA KEJAHATAN PEMBISIK YANG MENYELINAP, YANG MEMBISIKKAN DI DALAM DADA MANUSIA, DARIPADA JIN DAN MANUSIA." (114:1-5)

:::CINCIN MUSTIKA WARNA:::

:::CINCIN MUSTIKA WARNA:::
The Alien - Link Select

Khamis, 13 November 2008

SIRI-SIRI PENDEKAR LAUT-MY COLLECTION


Antara banyak-banyak koleksi komik aku... aku paling minat gile babi kat bkomik Wan Yat Leung ni... Pendekar Laut yang abadi... hehehe.... pahlawan berkuasa putaran Medan magnetik yang terhebat. Aku suka banget ngan Pai Cheung Lang ni... bukan sahaja dia hensem bagai nak gile... tetapi dia memiliki superpower yang terhebat di alam komik. Lawan-lawan seperti Bluedream dan Orga adalah lawan yang sangat mencabar dirinya dan juga merupakan musuh ketat beliau. Dan adik kepada musuh ketatnya pula ada orang yang paling dicintainya, Hitomi. gadis yang memiliki kekuatan dashyat yang melampaui kesemua jaguh di alam komik ini.... best! bacalah komik ni... ia sangat mengujakan seperti anda membaca Dragon Ball.

Tiada ulasan: