The Alien - Link Select

Isnin, 14 Julai 2008

Tanah Tok Kenali.


Entah mengapa aku suke banget dengan ini gambar... SEMANGAT SAMURAI!!!! BANZAAIIII!!!!


Waaaccccho!!!! waduh-waduh demam lagi aku ni... hihihihi... walaupun demam tapi masih bersemangat tinggi untuk sertai ekspedisi ke Kelate... dua hari lepas. Kali ini adalah semata-mata nak uji kehebatan bas uitm yang baru. latest punya bas laa... sehari sebelum hari bertolak. Faizul Darius ada call aku untuk joint adventure ni... apa lagi... aku yang tak pernah gi kelantan terus setuju..memandangkan aku memang nak jejakkan kaki aku kat tanah milik Tok Kenali ni... Well bas bergerak pada jam 9.30 malam lebih kurang laa.. itu pun setelah berkulat aku menunggu kat depan Intec 17 tunggu dia. masuk je dalam bas baru tu.. memang berbezalah rasanya. jap ek... i nak donlod gambar2 kat sana.... gambar kat atas tu aku bersama dengan Faizul darius si penulis NAPIRU...

1 ulasan:

LUIE berkata...

Bukan reti nak bagi sevenier kat aku pas balik dari kelantan~~
Chait~~