The Alien - Link Select

Sabtu, 3 Mei 2008

Ahad

PAGI AHAD cukup memberi aku tenaga untuk bangkit. Lepas solat subuh, buat regangan sikit pada otot2 yang dah rasa kebas2. biasalah amalan rutin aku setiap pagi. lepas tu pekena pula madu asli suam campur jeli gamat. Huh!... memang buat aku segar bugar hari ni... lepas tu aku bergegas mandi dan bersiap untuk keje OT. Singgah jap kat kedai beli roti inti kelapa jenama Familys. Mahal nak mampussss! RM 2.40 satu pek... tahun lepas kalau tak silap RM 1.80 je... tapi aku beli lah juga sebab masa dah takde. tak sempat nak pi kedai lain pun. aku tiba di opis jam 7.40 pagi. lepas punch kad aku terperap mengadap komputer dalam opis... aku biarkan je si Ameer tu duk kaunter depan buat keje dia... Umar pula di sudut IT. Selain blog yang perlu diisi aku tetap menambah idea2 baru dalam karya-karyaku yang masih terbengkalai. Sambil-sambil tu, aku buat juga senarai buku2 baru bersama iringan lagu2 terhebat Wings. Tanpa disedari jam sudah pun tepat angka 12. aku bergegas pula balik ke rumah untuk makan tengah hari. lepas makan aku mandi dan kembali ke Library. masa aku jaga kaunter pula jam 1 sampai 5 petang... so... aku lepak sambil chatting YM dengan Mersik- si penulis Dol Leman. salah seorang penulis yang bernaung di bawah KD.
Lepas solat Zohor aku sambung balik lengkapkan blog aku dengan rak buku maya. sambil2 tu layan TV3.... ada cite sedih tgh diudarakan.

Tiada ulasan: