The Alien - Link Select

Khamis, 17 April 2008


U me aur hum. Kajol is back!... semalam Aku cuti sehari. Aku pi ngan Kajol(Nama awek aku laaa...hehehe) tgk wayang di Sunway. Memang best cite ni... ada serupa itu cerita Titanic and 50 First Date. memang citenya sedih dan sesuatu yang mengujakan... Rasa Ajay Devgan sudah sampai ke satu tahap yang amat membanggakan. Cerita ni lebih baik berbanding Raju Chacha... Anyway jalan cerita banyak kepada Imbas balik... sesapa yang nak tgk cite ni pi tgk kat pewagam berdekatan.. memang seronok sekali. Tambah2 lagi aku ngan makwe aku dapat duduk kat tempat untuk kapel punya tempat duduk... Aku memang kinat pelakon ni..memang cute ..dan suke tgk kening and matanya yang mengancam tu... best! best!... hehehe... Sementara my fren pula layan cite LOVE kat pewagam... Aku tak pasti lak cite dia camner but dengar cite dia macam cite CINTA keluaran Malaysia....
Hmmm.... jam 5 tepat.... lepas solat asar tadi..aku kini termangu depan komputer. Buntu! tak tau nak taip apa . Aku buka juga la Blog ni nak tambah apa2 yang rasanya ok untuk dibaca. Hari agak sibuk sikit kat Opis...sebab esok ada Audit 5S. So memang aku dan semua staff yang lain kena prepare, kemas barang2 dan sorok kat stor, kemas meja kerja masiong dan ntah apa2 lagi yang aku sempat kemas tadi. Selain tu dua troli buku menunggu aku untuk disenaraikan. Fuh..akhirnya satu Troli berjaya diselesaikan... aku solat Asar dan lepas tu naik ke sudut IT..tempat paling aku suke kalau bekerja. Bukan apa... kat sini ramai student yang nak pakai PC.. so macam2 jenis student. Aku cukup terhibur dengan kerenah mereka ni... Kat sini aku mudah nak menaip karya aku ni tanpa sesapa pun kacau aku. Aku bebas berkarya di sini. hari ni dah dua hari aku takde idea nak tambah apa2 karya aku... terbengklai lagi... camni la.a..lepas je dua-tiga helai ....buntu!

1 ulasan:

fadz berkata...

LOVE oklah...

btw, saya baru tersedar, saya pernah baca C1G1 yg diberi oleh syafizan... Bagus percubaan sedara tapi ada beberapa perkara sedara perlu berjaga2. saya perlu terus-terang C1G1 susah sikit untuk diterbitkan bawah Alaf21 kerana ia mengambil metafora Frankenstein (manusia mati dihidupkan kembali) yg sememangnya melanggar aqidah (Allah sahaja memberi dan mengambil nyawa). Ada beberapa perkara lagi dalam C1G1 perlu dinyatakan, seperti perkembangan AI dalam C1G1 dan bagaimana roh-rasionalisasi-kesedaran Hasyim dibandingkan dengan teori2 roh/minda yg ditulis oleh para falsafah sains.