The Alien - Link Select

Khamis, 31 Januari 2008

Today is Friday... pagi macam biasalah aku jaga annex... sambil tu aku sarapan kat annex, Sempat lah beli kat Kantin tadi Nais goreng+meggi goreng+ kuetiau goreng dan telur goreng... Air? Aku minum air mineral je... sambil menjamah sarapan aku tgk web TV3-drama Diari Ramadhan Rafique. Best gak sambil makan-sambil tgk cite best... syukurlah aku duduk kat sini... dalam bilik ni penuh dengan buku-buku journal yang lama2. 14 rak, meja berkomputer dan 6 meja study dalam ruang journal ini. Cukup menyesakkan kepala otak kalau dilihat sekali imbas... patutlah takde orang yang nak jaga kat sini... bosan gile kalau takde internet... dgn adanya inetrnet ni senang lah aku nak Ym ngan kengkawan aku.... Semalam aku dapat berbual ngan Maya... fuh... memang nada suara jenis pompuan yang bermulut laser tapi menawan.... semalam juga aku YM ngan Suraya, kawan lama yang sudah terlalu lama tak jumpa... dgr kbr dia belum kawen lagi sebab mak dia tak suke pilihan hatinya.. hmmm.. sabar jelah Su... Nasib kita serupa... Lepas aku tipon Akema... pasal jumpa dia kat KLCC sabtu ni.. maklumlah urusan bisnis... mulanya memang tak jadi sebb dia ada hal katanya... oklaa.. kebetulan pula Lex datang dari JB nak lepak umah aku laa.. aku ok je... pagi ahad kita orang ada lawan badminton macam biasalah kalau dia datang s.alam ni..... hihihi... Esok sabtu memang aku kena kuar ngan Kajol ( Nak dating.. hihi... dah lama tak dating ngan dia...) maybe dapat jumpa Akema sekali... Hari ni hari cuti bagi Wilayah KL... hmmm.... eloklah diorang cuti... cuma terkilan sikit... Kajol semalam minta putus ngan aku ... warrrgghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nie apa cakap lebih lebih nie.. nak kena????